Yenimahalle ilçe nüfus müdürlüğü randevu

Adres değişikliği için nasıl randevu alınır?

sorusunun ardından pek çok kişi nüfus müdürlüğü randevu alma işlemini de sorguluyor. İsterseniz https://randevu.nvi.gov.tr/ adresinden online olarak randevu alabilir, ya da ALO 199'u arayabilirsiniz.

Nüfus Müdürlüğünden randevu nasıl alınır?

Randevu almak için iki yol bulunmaktadır. İlk yol Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü web sitesi üzerinden yapılmaktadır. İkinci yol ise ALO 199 çağrı merkezinden yapılmaktadır.

Kaymakamlıktan nasıl randevu alınır?

ALO 199 Vatandaş Etkileşim Merkezi.

Internetten kimlik randevusu nasıl alınır?

Randevular "https://ekimlikrandevu.nvi.gov.tr" internet sitesinden, "Alo 199" çağrı merkezinden randevu alınarak veya randevusuz ilçe nüfus müdürlüklerine, yurt dışında ise dış temsilciliklere gidilerek yapılabiliyor.

Adres değişikliği için randevuya gerek var mı?

Bu sorunla karşılaşan vatandaşların nüfus müdürlüğüne gelerek işlemlerini yaptırması gerekmektedir. Nüfus müdürlüklerince yapılacak kimlik kartı, sürücü belgesi, pasaport ve diğer işlemlerde ise Alo 199 ya da www.nvi.gov.tr internet adresinden randevu alınması gerekiyor.

Adres değişikliği yapmak için ne gerekli?

  • Taşındığınız yer daha önce sistemde kayıtlı değilse herhangi bir belgeye ihtiyaç yoktur.
  • Taşındığınız adres, daha önceden başka bir kişi tarafından beyan edilmiş ise yanınızda yeni adresinize ait doğalgaz, elektrik, su, telefon faturası ya da abonelik sözleşmesi getirmeniz gerekmektedir.

Nüfus müdürlüğüne randevu almadan gidilir mi?

Nüfus Müdürlüklerinde başvuruların yoğun olmaması için randevusuz gidilmesini kesinlikle tavsiye etmiyoruz. Bununla birlikte Randevu işlemini yaparken HES kodu uygulamasına geçilmiştir. Başvuru işlemi için giderken muhakkak HES kodunuzu yanınızda götürmeniz gereklidir.